2012. 04. 29.

Játék végeredménye

Hello! Elérkezett a játék vége, azaz a szülinapom! :)
Nem is húzom tovább az időt, íme a játék eredménye, és a szabályok, amik eddig elrejtve maradtak. Latinka és Rita ajándéklánca adta az ihletet, amely alapján kitaláltam a saját játékom:

Mindenkinek kértem a születésnapját, ami azért volt fontos, mert a körbeajándékozás úgy fog történni, hogy mindenki az előtte lévő emberkének kell, hogy ajándékot készítsen, ami ha lehet érkezzen meg a szülinapjáig. Az lenne a kérésem, hogy valamilyen ékszer legyen az ajándék, mindegy milyen technikával készül.
Mivel ez az én játékom, kicsit önző leszek, és először én kapok ajándékot az utánam következőtől, Krittitől. Remélem elnézitek ezt nekem!:)  Kritti az utána következőtől kap és így tovább. Igaz én már késve fogom megkapni, és akiknek még a közeljövőben lesz, valószínű azok is, de később már azért több idő lesz az ajándék elkészítésére és elküldésére. Tehát a játék kerek egy évig fog körbeérni, és aki az utolsó, annak fogom én készíteni az ajándékát.
A könnyebb érthetőség kedvéért itt a lista:
  1. Schnappy                                      április 29.
  2. Kritti                                              május 01.
  3. kepi táska                                     május 05.
  4. Csillus                                            május 12.
  5. Bibirc                                             május 31.
  6. Kaszás Ildikó                                június 02.
  7. Inga                                               június 19.
  8. Romi                                              június 20.
  9. Gerera                                           június 28.
  10. Tideke                                           július 11.
  11. Madtim                                         július 12.
  12. Kinguci                                          július 23.
  13. Bebi                                               július 31.
  14. Kati                                               augusztus 01.
  15. Zsófi                                              augusztus 02.
  16. Lakotamagia                                augusztus 03.
  17. Amy's                                            augusztus 16.
  18. Genoveva Gemma                      augusztus 31.
  19.  Szelini                                           szeptember 01.
  20. Berjo                                              szeptember 02.
  21. Csillag                                            szeptember 10.
  22. Lászlóné Domokos Brigitta        október 02.
  23. Kismaccs                                      október 08.
  24. Timel                                            október 12.
  25. Norita                                           október 17.
  26. Perl-Eni                                       november 08.
  27. Bmonica                                       november 23.
  28. Lencsilány                                   december 03.
  29. Ildina                                            január 18.
  30. Alma                                             február 26.
  31. Norono                                         február 28.
  32. Krisztina                                      március 11.
  33. Klári-klaraekszer                       március 14.
  34. Latinka                                        március 18.
  35. Annamuczi                                  március 23.
  36. Sesame                                        április 17.
  37. Kriszta                                         április 20.
  38. Ewa                                              április 26.
  39. Kisnyul                                        április 26.
  40. Timike                                         április 26.
  41. Isabella                                        április 27.
(Mivel április 26-a nagyon termékeny nap volt, itt igazságosan névsor szerint tettem a neveket.)

Mindenkit arra kérnék, hogy küldje el nekem e-mailben a postázási címét és a születési idejét illetve azt a nevet, amivel a játékra jelentkezett, hogy könnyebben tudjam azonosítani, illetve kérnék még egy-két kedvenc színt is, ezzel megkönnyítve az ajándékozó munkáját. 
A címeket eljuttatom annak, aki készíti az ajándékot. 
Szívesen venném, ha írtok majd nekem és közzéteszitek a blogotokon amikor megérkezik hozzátok az ajándék. Így nyomon tudom majd követni a játékot. Ha valakinek nincs blogja, akkor egy nekem küldött e-mailnek is örülnék pár képpel az ajándékról. :)

Köszönöm mindenkinek, aki így is játszott velem, hogy nem is tudta a szabályokat és remélem senkinek nem okoztam csalódást. 
Ja, még valami, mivel ilyen szép számban jelentkeztetek, így én is ajándékozok valamit egy emberkének, akit kisorsoltam (most sajna nincs fotó a sorsolásról):

És a nyertes   Tzsike!   Gratulálok! 

31 megjegyzés:

Amy's írta...

Schnappy EZ SZUPER OTLET !!!!!
Eloszor is boldog szulinapot kivanok neked ,Isten eltessen sokaig.
Gratulalok a nyertesnek.

Nem lenyeges csak mondom ,az en szulinapom 16 an van augusztusban.

Amy's írta...

Most neztem ,hogy en majd kinek keszitek ajandekot :) Huha ,azt hiszem jobb ha most elkezdem torni a fejem rajta.

IsaBella írta...

Nagyon jó ötlet volt, majd küldöm az emailt az elérhetőségeimmel. :)

kepi táska írta...

SZia!
Legelőször boldog születésnapot kívánok!
Másodszor pedig, nagyon tetszik a játékod!
Sajnos Kritti ajándéka is késni fog, holnaputánra nem fogja megkapni de majd igyekszem.

Madtim írta...

Ez szuper ötlet! Kicsit sejtettem, hogy valami ilyesmit találtál ki.
Köszi a lehetőséget és a játékot!

Újra itt! írta...

Szia! Ez nagyon jó! Remélem itt megkapom az ajándékom mert még eddig egyet sem kaptam meg ami hasonló körjáték volt! És még egyszer sok boldog születésnapot!

Schnappy írta...

Ne haragudj Amy, javítottam!:)

www.janetteria.com írta...

Megint ez a gyűrű! Annyira jóóóó! Gratulálok a nyertesnek!

Schnappy írta...

Még mindig keresem neked a fekete virágot!

romi írta...

Boldog születésnapot!!!
Köszönöm,hogy részt vehetek ebben a szuper játékban! Jó ötlet :)

Kati írta...

De jó, tetszik ez a játék:)

Kismaccs írta...

De jó, ez tetszik! :)))

Brigi! Tőlem biztosan megkapod az ajándékot!

Timike írta...

Szuper jó, nagyon tetszik az ötlet, hamarosan írok mailt.

norono írta...

Schnappy ez nagyon jó ötlet! Boldog születésnapot kívánok először is!
Bocsánat de egy kis kavart okoztam, mert nem tudom miért, 02 helyett 12 írtam, tudniillik a szülinapom februárban van. Remélem ki tudod javítani a sort, talán még jó is, hogy a karácsonyi zűrzavar közepén nem kell még nekem is ajándékot küldeni! Mégegyszer bocsi!

Újra itt! írta...

Csillagnak szeretnék üzeni hogy küldje már el a címét az e-mail címemre: drigitta.domokos@gmail.com.
Köszi!

Lakota mágia írta...

Jó játék lesz, majd küldöm a "részleteket"!
:-)))))

Névtelen írta...

Sz jó!! :D
Amint tudok írok!
Köszönöm,hogy részt vehetetk!!!!

Kaszás Ildikó írta...

Én már jártam nálad megnéztem mindent tudom kinek kell készítenem ajándékot !!!!
Szívesen játszom de mostanában nem vagyok a helyzet magaslatán ezért felejtettem el írni !!!
Boldog szülinapot és gratulálok a nyerteseknek !!!!

Schnappy írta...

Kedves Norono! Javítottam!:)

Csillus írta...

Kedves Anita!
Örülök a játéknak, küldöm a részleteket!!!!

Alma írta...

Nagyon sok szép Születésnapot Kívánok!
Jó játék,- köszönet a szervezésért!

Bebi írta...

Boldog szülinapot!
Ez eszméletlen jó ötlet!!!!:)))
Jó lesz majd figyelni a játék menetét!

inga írta...

köszi, hogy szóltál, én csak az elejét olvastam, mindjárt írok mailt :)
És persze sok boldogat!

bibirc írta...

Jó ötlet,nagyon tetszik!
Gratulálok a nyerteseknek!

Zsófi írta...

Szia!
Én is írok még email-t, jó kis játék lesz!

Tímel írta...

Isten éltessen :)

Jajj de jó kis játék:)

Kismaccs,segíts majd,mi az amit kedvelsz :)

Schnappy írta...

Még várok néhány címet: Romi, Gerera, Jucuus, Tideke, Zsófi, Amy, Genoveva Gemma, Csillag, Lászlóné Domokos Brigitta, Lencsilány, Perl-Eni, Krisztina, Annamuczi, Tzsike, Kriszta, Timike

BMonica23, Mónika írta...

Szuper játék, én már elküldtem a részleteket, ahogy kértem. Még nem vettem részt eddig ilyen játékban, remélem jót tudok majd alkotni :)

IsaBella írta...

Ha minden igaz, elküldtem az emailt. :)
Nézz be hozzám, díjat kaptál. :)

Schnappy írta...

Már csak pár ember nem jelentkezett: Jucuus, Tzsike, Kriszta.

Várok még pár napot, ha nem jelentkeznek, akkor őket kizárom a játékból és mivel Tzsike nyerte a gyűrűt, így mást fogok helyette is sorsolni!

Schnappy írta...

Már csak pár ember nem jelentkezett: Jucuus, Tzsike, Kriszta.

Várok még pár napot, ha nem jelentkeznek, akkor őket kizárom a játékból és mivel Tzsike nyerte a gyűrűt, így mást fogok helyette is sorsolni!